ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის N18 საჯარო სკოლა
კალენდარული
გეგმა III კლასი
მასწავლებელი: ანა ბაბუნაშვილი
საგანი: ქართული ენა
და ლიტერატურა
N
|
გაკვე-ის თემატიკა
|
საათ-ის
რ-ბა |
თარიღი
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
წლის ბოლოს მისაღწევი ინდიკატორები და შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
ფრანი
|
2
|
17.09-18.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი. ფრანის დასამზადებლად საჭირო ნივთები
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
კითხვაში
ვარჯიში;
3.
ახალი
სიტყვების ახსნა;
4.
საშნაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(I)2
ქართ.
დაწყ.(I)7
ქართ.
დაწყ.(I)10
ქართ.
დაწყ.(I)12
ქართ.
დაწყ.(I)15
|
განმავით.
|
2
|
ონავრები
|
2
|
19.09-20.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი. სპორტული ინვენტარი, ბუკი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
კითხვაში
ვარჯიში - როლური თამაში;
3.
სპორტული
შეჯიბრება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
3
|
ანო
და მანო
|
2
|
21.09-24.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
ვარჯიში-დიალოგი წყვილებში;
3.
მოსწავლის
რვეული;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)1
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)9
ქართ.
დაწყ.(III)14
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
4
|
ზაფხულის
სიზმარი
|
2
|
25.09-26.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი. ნიჟარები, ფერადი მუყაო, მაკრატელი, წებო;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
შეჯიბრი;
3.
სულიერი
და უსული საგნების ჩამონათვალი;
4.
სანიშნეების
დამზადება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)1
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)13
|
განმავით.
|
5
|
შემოდგომის
ესკიზი
|
1
|
27.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ჰერბარიუმი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
მხატვრული
კითხვა;
3.
ჰერბარიუმის
გაკეთება;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)9
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
6
|
უსათაურო
მ.
ლებანიძე
|
1
|
28.09
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
ინდ.
მუშაობა - მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
7
|
გორგომიჭელა
|
4
|
01.10-04.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი,
წებო.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
ვარჯიში;
3.
ესეზე
მუშაობა;
4.
ჯგუფური
მუშაობა- ჩურჩხელას რეკლამა;
5.
საშინაო
დავალება - საქ. კუთხეები;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
8
|
ოქტომბერი
|
1
|
05.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი იერიში;
2.
ტექსტის
მხატვრული კითხვა;
3.
მარცვალი
- 15 სიტყვის დამარცვლა;
4.
საშინაო
დავალება - საყვარელი თვე;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
9
|
უსათაურო
გ. ტაბიძე
|
1
|
08.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
ინდ.
მუშოაბა- მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება - ესე;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
10
|
ყველაზე
მნიშვნელოვანი რამ
|
4
|
09.10-12.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
შეჯიბრი;
3.
არსებით
სახელზე მუშაობა;
4.
ინდ.
მუშოაბა-მოსწავლის რვეული;
5.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)10
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
11
|
მაკედონელი
და ბუცეფალი
|
2
|
15.10-16.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
კითხვაში
შეჯიბრი;
3.
მიხვედრილი
ალექსანდრე;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)10
ქართ.
დაწყ.(III)13
|
განმავით.
|
12
|
ალექსანდრე
მაკედონელი
|
1
|
17.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფლიპჩარტი, წებოვანი ქაღალდები;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
3-2-1;
2.
ჯგუფური
მუშაობა - რა ვიცოდი, რა გავიგე, რისი გაგება მინდა;
3.
ინდ.
მუშაობა - მოსწავლის რვეული;
4.
მინი
პროექტი - საინტერესო ფაქტები;
|
ქართ.
დაწყ.(III)1
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)13
|
განმავით.
|
13
|
კაცი
ფასდება ცოდნითა
|
1
|
18.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი, პროექტორი;
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
შედარება
- კუ და მორიელი;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
14
|
სამი
მოწაფე
|
2
|
19.10-22.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
ვარჯიში;
3.
ამერიკის
აღმოჩენა;
4.
ზედსართვი
სახელი;
5.
საშინაო
დავალება - პირველად, სად და როგორ?
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)5
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)10
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
15
|
მწიფე
ცა
|
2
|
23.10-24.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გახსენება;
2.
ახალი
გაკვეთილის ახსნა;
3.
ინდ,
მუშაობა - მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო დავალება-ჩემი მომავალი პროფესია;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
16
|
დროის
ფასი
|
2
|
25.10-26.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფლიპჩარტი, მარკერი;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
აქტივობა
- დაგვიანება;
3.
კითხვაში
შეჯიბრი;
4.
ინდ.
მუშაობა - ზმნა;
5.
ჯგუფური
მუშაობა - დღიურის შაბლონის შექმნა;
6.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)9
ქართ.
დაწყ.(III)16
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
17
|
წინწკლებიანი
მუსტანგი
|
2
|
29.10-30.10
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფლიპჩარტი, მარკერი;
|
1.
წინარე
ცოდნის გახენება;
2.
აქტივობა
უცნობი სიტყვა;
3.
ჯგუფური
მუშაობა - ანდაზების კრებულის შექმნა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
18
|
პურის
ფული
|
2
|
31.10-01.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
შეჯიბრი;
3.
ინდ.
მუშაობა - მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება - მეთუნეობა;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)5
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)10
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
19
|
ეს
ქალაქი ვისია
|
2
|
02.11-05.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფერადი ქაღალდები, მუყაო, მაკრატელი,
წებო.
|
1.
წინარე
ცოდნის გახსენება;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
ჯგუფური
მუშაობა - ქალაქის მაკეტი;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
20
|
მეტოქის
დახმარება
|
2
|
06.11-07.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფერადი ქაღალდები; მაკრატელი, წებო.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
მოთხრობის
რუკის შექმნა;
3.
თოჯინების
თეატრი;
4.
საშინაო
დავალება - რა არის მეგობრობა;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)14
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
21
|
გულკეთლი
ქვრივი
|
2
|
08.11-09.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
კითხვა
შეჯიბრი;
3.
ინდ,
მუშოაბა - მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება - რა არის სიკეთე?
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
22
|
გულითადი
მეგობრები
|
2
|
12.11-13.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
გაწაფულ
კითხვაში ვარჯიში;
3.
შედარება
- იგავი „ძალა ერთბაშია;“
4.
საშინაო
დავალება - ჩემი მეგობარი;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
23
|
უსათაურო
ვაჟა-ფშაველა
|
2
|
14.11-15.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფლიპჩარტები; მარკერი;
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
რა
ვიცით ვაჟაზე - ჯგუფური მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება - რა არის ბიჭობა?
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)9
ქართ.
დაწყ.(III)11
ქართ.
დაწყ.(III)13
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
24
|
დედაბოძი
ქართული
დარბაზი
|
3
|
16.11-20.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი. ფლიპჩარტი, მარკერი; გასვლა მუზეუმში;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
ჯგუფური
მუშაობა - რა ვიცით ქართულ ოდა-სახლენზე?
3.
ინდ
მუშაობა - მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება - წინადადებების შექმნა;
5.
მინი
პროექტი - ეთნოგრაფიული მუზეუმი და საცხოვრისის შედარება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)13
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
26
|
ენით
დაკოდილი
|
2
|
21.11-22.11
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გააქტიურება;
2.
როლური
თამაში;
3.
მკითხველთა
თეატრი;
4.
საშინაო
დავალება - რა მწყინს?
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)13
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
27
|
ენაჭარტალა
|
8
|
26.11-05.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
კითხვაშ
შეჯიბრი;
3.
როლური
თამაში;
4.
საშინაო
დავალება - დაგეგმე ამბავი;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
28
|
უსათაურო
ნ.
სუხიტაშვილი
|
1
|
06.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გააქტიურება;
2.
აქტივობა
- ზამთარი;
3.
საშინაო
დავალება - კურდღლის მონოლოგი;
|
განმავით.
|
|
29
|
უსათაურო
მ.
მაჭავარიანი
|
1
|
07.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი., ფანქრები, სახატავი რვეული;
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
ილუსტრაცია;
4.
საშინაო
დავალება
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)13
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
30
|
სახლი
|
4
|
10.12-13.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი. პროექტორი;
|
1.
ფილმის
ჩვენება;
2.
საშინაო
დავალება - როცა სახლში მარტო ვარ;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)14
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
31
|
ასე
ტკბილად დამიბერდი
|
2
|
14.12-17.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფერადი ქაღალდები, მუყაო, წებო,
მაკრატელი;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
ვარჯიში;
3.
მისალოცი
ბარათების დამზადება;
4.
საშინაო
დავალება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)1
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)9
ქართ.
დაწყ.(III)15
|
განმავით.
|
32
|
ფიფქები
|
1
|
18.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
კითხვაშ
შეჯიბრი;
3.
ფიფქრების
დამზადება;
4.
საშინაო
დავალება - ახალი წელი საქართველოში;
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)13
|
განმავით.
|
33
|
ზამთარი
|
1
|
19.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გააქტიურება;
2.
ლექსის
მხატვრული კითხვა;
3.
3-2-1;
4.
საშინაო
დავალება - ცხოველები ზამთარში;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)6
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
34
|
ჭინჭრაქა
|
2
|
20.12-21.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი, ფლიპჩარტები, მარკერები; ფერადი
ქაღალდები, წებო, მაკრეტელი;
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაში
შეჯიბრი;
3.
ჯგუფური
მუშაობა - ზღაპრის შექმნა-ილუსტრაცია;
4.
საშინაო
დავალება - აფიშის შექმნა;
|
ქართ.
დაწყ.(III)2
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)10
ქართ.
დაწყ.(III)13
|
განმავით.
|
35
|
იყო
და არა იყო რა
|
2
|
24.12-25.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
მულტფილმის
ყურება;
3.
საშინაო
დავალება - მე, რომ ზღაპრის გმირი ვიყო;
|
ქართ.
დაწყ.(III)4
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
36
|
კალის
ჭარისკაცი
|
6
|
26.12-28.12
|
მოსწავლის
წიგნი, მოსწავლის რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
კითხვაშ
შეჯიბრი;
3.
ინდ.
მუშაობა- მოსწავლის რვეული;
4.
საშინაო
დავალება - პერსონაჟის დახასიათება;
|
ქართ.
დაწყ.(III)3
ქართ.
დაწყ.(III)7
ქართ.
დაწყ.(III)8
ქართ.
დაწყ.(III)14
|
განმავით.
|
ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის N18 საჯარო სკოლა
კალენდარული
გეგმა III კლასი
მასწავლებელი: ანა ბაბუნაშვილი
საგანი: ბუნება
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათ-ის
რ-ბა |
თარიღი
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
წლის ბოლოს მისაღწევი ინდიკატორები და შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
ვარსკვლავიანი
ცა
|
1
|
18.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
მოგზაურობა
უსასრულობაში
3.
ვიდეო-რგოლი
„ჩვენი სამყარო“
4.
აპლიკაცია
- კოსმოსი
5.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
2
|
მზე
ვარსკვლავია
|
1
|
21.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გახსენება
2.
ვინ
ვის გარშემო ბრუნავს?
3.
ვიდეო-რგოლი
„მზე“
4.
კლასის
მზის შექმნა
5.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
3
|
მზის
სისტემა
|
1
|
25.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი. ფერადი ქაღალდები, წებო, მაკრატელი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი;
2.
ვიდეო-რგოლი
„პლანეტები“
3.
საკითხავი
მასალა
4.
მზის
სისტემის შექმნა
5.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
4
|
დედამიწა
-ჩვენი პლანეტა
|
1
|
28.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
სად
ვცხოვრობთ ჩვენ?
3.
საკითხავი
მასალა
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
5
|
დღე
და ღამე
|
1
|
02.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
ფანარი, გლობუსი.
|
1.
წინარე
ცოდნის გახსენება
2.
ბარათები
3.
ვიდეო-რგოლი
„დედამიწა“
4.
ცდა:
გლობუსი-ფანარი
5.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
6
|
მთვარე
|
1
|
05.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
მთვარე
პლანეტაა?
3.
საკითხავი
მასალა
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
7
|
ჩრდილი
|
1
|
09.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი. ფერადი ქაღალდები, წებო, მაკრატელი,
ფანარი, გლობუსი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
ყველაფერს
აქვს ჩრდილი?
3.
ვიდეო-რგოლი
4.
აპლიკაცია
5.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
6
|
განმავით.
|
8
|
ყვავილოვანი
მცენარეები
|
1
|
12.10
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, ბარათები
|
1.
წინარე
ცოდნის გახსენება
2.
ხე
მცენარეა?
3.
ბარათები
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
9
|
როგორი
ფესვი აქვს მცენარეს?
|
1
|
16.10
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
აპლიკაცია
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
10
|
რისთვის
სჭირდება მცენარეს ფესვი?
|
1
|
19.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.პროექტორი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
ტექსტის
კითხვა წყვილებში
3.
ვიდეო-რგოლი
„მცენარის ზრდა“
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
11
|
მცენარის
ღერო
|
1
|
23.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
ბუნებაში
დაკვირვება
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
12
|
მცენარის
ღეროს მნიშვნელობა
|
1
|
26.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
შეამოწმე
წაკითხული
3.
პრაქტიკული
- მცენარეზე დაკვირვება
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
13
|
ფოთოლი
|
1
|
30.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
ლაბირინთი
- არეული კითხვა
3.
ჰერბარიუმი
- ფოთოლი
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
14
|
მცენარის
კვება
|
1
|
02.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, ბარათები
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
ბარათები
- რომელია საკები მცენარე
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
15
|
მცენარის
სუნთქვა
|
1
|
06.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
გომებრივი
იერიში
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
ვიდეო-რგოლი
„მცენარის ფოტოსინთეზი“
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
16
|
ყვავილის
აგებულება და მნიშვნელობა
|
1
|
09.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, ბარათები
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
ბარათები-ყვავილების
ნაირსახეობა
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
17
|
ნაყოფი
და თესლი
|
1
|
13.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
ვიდეო-რგოლი
„მცენარის განაყოფიერება“
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
18
|
ნაყოფისა
და თესლის გავრცელება
|
1
|
16.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
19
|
მცენარე
და გარემო
|
1
|
20.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, ბარათები
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
ბარათები
- სად რომელი მცენარე ხარობს
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
20
|
მცენარეების
თავდაცვა
|
1
|
27.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
1. კითხვებზე პასუხი
2.
2. წყვილებში კითხვა
3.
3. საშინაო დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
21
|
საკვები
მცენარეები
|
1
|
30.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
რომელი
მცენარე იჭმევა?
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
22
|
მცენარეების
დაცვა
|
1
|
04.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
2
|
განმავით.
|
23
|
ბუნებრივი
მოვლენები
|
1
|
07.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, ბარათები
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
ბარათები
- რომელი, რა მოვლენაა?
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
24
|
ჰაერის
ტემპერატურა
|
1
|
11.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თერმომეტრი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
ცდა
- გავზომოთ ტემპერატურა
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
26
|
ღრუბლები
|
1
|
14.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, ფერადი ქაღალდები, წებო, მაკრატელი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
აპლიკაცია
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
27
|
წვიმა
და თოვლი
|
1
|
18.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
არსებობს
ცუდი ამინდი?
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
28
|
ელვა
და ჭექა-ქუხილი
|
1
|
21.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, პროექტორი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
ვიდეო-რგოლი
„საიდან ჩნდება ელვა?“
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
29
|
ქარი
|
1
|
25.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, ფერადი ქაღალდი, წებო, მაკრატელი, მუყაო, ჭიკარტი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
ლაბრინთი-არეული
კითხვა
3.
ფლუგერის
დამზადბა
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
30
|
როგორი
ამინდია>?
|
1
|
28.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
ტექსტის
კითხვა შეკითხვების დასმით
3.
ჩემი
საყვარელი ამინდი
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
31
|
ამინდზე
დაკვირვება
|
1
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
წინარე
ცოდნის შემოწმება
2.
წყვილებში
კითხვა
3.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
|
32
|
სტიქიური
მოვლენები
|
1
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი.
|
1.
გონებრივი
იერიში
2.
კითხვა
არეულად და დამიტოვეთ სათქმელი
3.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
|
33
|
როგორ
ავიცილოთ თავიდან სტიქიური უბედურება?
|
1
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი, პროექტორი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი
2.
ლაბირნთი
- არეული კითხვა
3.
ვიდეო-რგოლი
„რა არის სტიქია?“
4.
საშინაო
დავალება
|
ბუნ.დაწ.
1
ბუნ.დაწ.
7
|
განმავით.
|
ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის N18 საჯარო სკოლა
კალენდარული
გეგმა III კლასი
მასწავლებელი: ანა ბაბუნაშვილი
საგანი: ხელოვნება
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათ-ის
რ-ბა |
თარიღი
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
წლის ბოლოს მისაღწევი ინდიკატორები და შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
ზაფხულის
არდადეგები
|
1
|
18.09
|
მოსწავლის
წიგნი, სახატავი რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები,
ფლომასტერები, საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
მსჯელობა;
4.
ხატვა
5.
ნამუშევრის
წარდგენა;
(ინდივიდუალური)
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
2
|
ხელოვნების
დარგები
|
1
|
20.09
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები,
პლასტელინი.
|
1.
საუბარი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ჯგუფური
მუშაობა;
4.
ხატვა/ძერწვა;
5.
ნამუშევრის
წარდგენა;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
3
|
ქანდაკება
|
1
|
25.09
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ძერწვა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
4
|
არქიტექტურა
|
1
|
27.09
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ნამუშევრის
შექმნა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
5
|
დეკორატიულ-გამოყენებითი
ხელოვნება
|
1
|
02.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ნამუშევრის
შექმნა;
4.
მსჯელობა;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
6
|
მხატვრობა
|
1
|
04.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
სახალისო
აქტივობა;
3.
სახელმძღვანელოს
გაცნობა;
4.
ნამუშევრის
შექმნა/წარდგენა;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
7
|
შემოდგომის
დღე
|
1
|
09.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
სახალისო
აქტივობა;
3.
სახელმძღვანელოს
გაცნობა;
4.
აპლიკაციის
გაკეთება;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
8
|
პორტრეტი
|
1
|
11.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
გამოცანების
გამოცნობა;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
სახის
სქემის გამოჭრა/ხატვა;
5.
ნამუშევრების
წარდგენა;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
9
|
პეიზაჟი
|
1
|
16.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
მხატვრული
ნაწარმოების მოსმენა;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
სახალისო
სავარჯიშო;
5.
ნამუშევრის
წარდგენა;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
10
|
ნატიურმორტი
|
1
|
18.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
მხატვრული
ნაწარმოების მოსმენა;
2.
კითხვა-პასუხი;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
სამუშაოს
შესრულება;
5.
მსჯელობა;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
11
|
ფერთა
სამყარო
|
1
|
23.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები,ბუკი.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ფერთა
ბორბალი;
3.
სავარჯიშოს
შესრულება;
4.
კომპიუტერულ
პროგრამაში მუშაობა;
5.
შთაბეჭდილებების
გაზიარება;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
12
|
ცივი
და თბილი ფერები
|
1
|
25.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
მსჯელობა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
13
|
განწყობილება
ნამუშევარში
|
1
|
30.10
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
მსჯელობა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
14
|
ფერის
ძალა
|
1
|
01.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
მსჯელობა;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
15
|
ზამთარი.
დღე და ღამე
|
1
|
06.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
საკუთარი
და თანაკლასელის სამუშევრებით მიღებული შთაბეჭდილების გაზიარება;
6.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
16
|
წელიწადის
დროები
|
1
|
08.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
ასოციაციური
რუკა;
2.
კითხვა-პასუხი;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
ნამუშევრის
შექმნა;
5.
ნამუშევრის
წარდგენა;
6.
მუს.
ნაწარმოების მოსმენა/ამოცნობა;
7.
სავარჯიშო
ფერებზე;
8.
კომპიუტერულ
პროგრამაში მუშაობა;
9.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
17
|
ყვავილები
|
1
|
13.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
2.
გამოცანების
გამოცნობა;
3.
ნამუშევრის
შექმნა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
თვითშეფასების
რუბრიკა;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
18
|
ფანქრები
|
1
|
15.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი რვეული,
ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
მხატვრული
ნაწარმოების გაცნობა;
3.
ფანქრით
ხაზის გავლება/კონტურით შემოვლება;
4.
ხატვა;
5.
შთაბეჭდილების
გაზიარება;
6.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
19
|
აკვარელის
საღებავები
|
1
|
20.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
სიტყვების
შედგენა;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
სავარჯიშოების
შედგენა;
5.
მსჯელობა;
6.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
20
|
პასტელი
|
1
|
23.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
სავარჯიშოები;
2.
სახალისო
გამოცანები;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
ნამუშევრის
შედგენა;
5.
მსჯელობა/განხილვა
6.
თვითშეფასება;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
21
|
ნახშირი
|
1
|
27.11
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები,
ნახშირი.
|
1.
საუბარი;
2.
ნახშირით
ხატვა;
3.
ნიმუშების
დათვალიერება;
4.
სამუშაო
ადგილის მოწესრიგება;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
|
განმავით.
|
22
|
ფაქტურა
|
1
|
29.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები,
ქსოვილები;
|
1.
ექსპერიმენტი
(ფაქტურის ამოცნობა)
2.
დავალების
შესრულება;
3.
წარდგენა;
4.
მსჯელობა;
5.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
23
|
ფუნჯები
|
1
|
04.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები,
ფუნჯები.
|
1.
ნიმუშების
დათვალიერება;
2.
ფუნჯების
დამზადება;
3.
ხაზების
გავლება/ნამუშევრის შექმნა;
4.
ნამუშევრის
წარდგენა;
5.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
24
|
ზეთის
საღებავები
|
1
|
06.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
მსჯელობა;
4.
ახალი
ტექსნიკის ათვისება;
5.
ნამუშევრის
შექმნა ჯგუფურად;
6.
შთაბეჭდილებების
გაზიარება;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
26
|
მხატვრის
სახელოსნო
|
1
|
11.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები, საღებავები.
|
1.
სახვით
ხელოვნების დარგების გახსენება;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ხატვა;
4.
ნამუშევარზე
მსჯელობა;
5.
თვითშეფასება;
|
ს.გ.
III. 1
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
27
|
შესაფუთი
ქაღალდი
|
1
|
13.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
ახალი
ტექსნიკის გაცნობა;
3.
ნიმუშის
დათვალიერება;
4.
სამუშაოს
შესრულება/გაზიარება;
5.
თვითშეფასება;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
28
|
ქვის
მოხატვა
|
1
|
18.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
საუბარი;
3.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
4.
ქვების
მოხატვა;
5.
ნამუშევრების
განხილვა/მსჯელობა;
6.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
ს.გ.
III. 5
|
განმავით.
|
29
|
თოჯინები
|
1
|
20.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
ნიმუშების
დათვალიერება;
3.
ტექსტის
გაცნობა;
4.
თოჯინას
დამზადება;
5.
წარდგენა/მსჯელობა;
6.
თვითსეფასება;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
30
|
კალენდარი
|
1
|
25.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
კითხვა-პასუხი;
2.
სავარჯიშო;
3.
ილუსტრაციების
და მუშაობის ეტაპების დათვალიერება;
4.
სამუშაოს
შესრულება;
5.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
31
|
მოსაწვევი
ბარათი
|
1
|
25.12
|
მოსწავლის წიგნი, სახატავი
რვეული, ფერადი ქაღალდები, მაკრატელი, წებო, ფანქრები, ფლომასტერები,
საღებავები.
|
1.
საუბარი;
2.
ილუსტრაციების
დათვალიერება;
3.
ტექსტის
გაცნობა;
4.
მოსაწვევისა
და კონვერტის დამზადება;
5.
შთაბეჭდილებების
გაზიარება;
6.
თვითშეფასების
კითხვარი;
|
ს.გ.
III. 2
ს.გ.
III. 3
ს.გ.
III. 4
|
განმავით.
|
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire