ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის N18 საჯარო სკოლა
კალენდარული
გეგმა III კლასი
მასწავლებელი: ანა ბაბუნაშვილი
საგანი: მათემატიკა
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათ-ის
რ-ბა |
თარიღი
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
წლის ბოლოს მისაღწევი ინდიკატორები და შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
რაოდენობა
და არაბული ციფრები. რომაული და ძველი ქართული ციფრები. ციფრების გამოყენება
ნომრებად
|
2
|
17.09-18.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები. მაგნიტური დაფა-მაგნიტებით;
|
1.
ერთნიშნა
ციფრები/ორნიშნა რიცხვები;
2.
რიცხვების
სახელები/რიცხვით სახელები;
3.
რიცხვის ასოითი გამოსახულება/რომაული ციფრები;
4.
წიგნზე
მუშაობა;
5.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.1
მათ.
დაწ. 3.1.2
მათ.
დაწ. 3.4.5
|
განმავით.
|
2
|
რიცხვების
დაწყვილება შედარებით. რიცხვთა ღერძი
|
2
|
19.09-20.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები, მაგნიტური დაფა-მაგნიტებით;
|
1.
გონებრივი
იერიში-დაჯგუფებით;
2.
რიცხვების
შედარება;
3.
ზრდადობა-კლებადობა;
4.
წინა
და მომდევნო რიცხვები;
5.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.3
მათ.
დაწ. 3.1.4
მათ.
დაწ. 3.1.5
|
განმავით.
|
3
|
შეკრება
და გამოკლება. რამდენიმე შესაკრები
|
2
|
21.09-24.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები მაგალითებით, მაგნიტური დაფა-მაგნიტებით;
|
1.
დაფასთან
მუშაობა;
2.
ჯამი/სხვაობა;
3.
მიმატება/გამოკლება
რიცხვით ღერძზე;
4.
რამდენიმე
შესაკრები-გროვებად;
5.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.2.1
|
განმავით.
|
4
|
რიცხვის
დაშლა შესაკრებებად. შეკრების და გამოკლების ცხრილი
|
2
|
25.09-26.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები მაგალითებით, მაგნიტური დაფა-მაგნიტებით;
|
1.
რიცხვის
დაშლა ნაწილებად;
2.
ნახაზზე
მუშოაბა;
3.
ცხრილის
შემადგენელი კომპონენტები;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.2
მათ.
დაწ. 3.2.1
|
განმავით.
|
5
|
წირი
და მისი შემადგენელი ნაწილები
|
2
|
27.09-28.09
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
ახალი
ცნებები;
2.
ახალი
მასალის ახსნა;
3.
საკლასო
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.8.2
მათ.
დაწ. 3.8.3
|
განმავით.
|
6
|
გზა
და მიმართულება, არე და მისი სახელი
|
2
|
01.10-02.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
წინა
მასალის გამეორება;
2.
ახალი
ცნებების ახსნა;
3.
გეომეტრიული
ფიგურის არე/წვერო;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.8.2
მათ.
დაწ. 3.8.3
|
განმავით.
|
7
|
მონაკვეთი
და ტეხილი
|
2
|
03.10-04.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
წიგნზე
მუშაობა;
2.
ინდივიდუალური
მუშაობა-მონაკვეთი/ტეხილი;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.8.2
მათ.
დაწ. 3.9.1
|
განმავით.
|
8
|
სანტიმეტრი
და მეტრი
|
2
|
05.10-08.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. მეტრიანი.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი;
2.
გავზომოთ
საგნები;
3.
ჯგუფური
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.10.1
მათ.
დაწ. 3.10.2
|
განმავით.
|
9
|
მრავალკუთხედი
და მისი პერიმეტრი
|
2
|
09.10-10.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
ახალი
მასალის ახსნა;
3.
წიგნზე
მუშობა;
4.
პერიმეტრის
ფორმულა და ინდ. მუშაობა;
5.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ.3.10.3
|
განმავით.
|
10
|
რომელი
არე უფრო დიდია?
|
2
|
11.10-12.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
შემაჯამებელი
ბარათები;
2.
ინდივიდუალური
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.9.1
მათ.
დაწ. 3.9.2
|
განმავით.
|
11
|
მართკუთხედი
და კვადრატი
|
2
|
15.10-16.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
წიგნზე
მუშაობა;
2.
აქტივობა-ფიგურები
ჩვენს ირგვლივ;
3.
ინდ,
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.9.1
|
განმავით.
|
12
|
წრე
და წრეწირი
|
2
|
17.10-18.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფანქარი, სახაზავი, საშლელი.
|
1.
კითხვების
დასმა;
2.
ფარგალი
და მისი დანიშნულება;
3.
ინდ.
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.8.2
|
განმავით.
|
13
|
ასეულები
|
2
|
19.10-22.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები ათეულებით და ასეუელბით.
|
1.
ციფრი/ორნიშნა
რიცხვი/ სამნიშნა რიცხვი;
2.
0-ის
მნიშვნელობა;
3.
მიმატება-გამოკლება
ასეუელბზე - საკლასო;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.1
|
განმავით.
|
14
|
ასეულების
შედარება
|
2
|
23.10-24.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები ათეულებით და ასეუელბით.
|
1.
წინა
მასალის შემოწმება;
2.
მეტია/ნაკლებია;
3.
ინდ.
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3,1,3
|
განმავით.
|
15
|
ასეულები
რიცხვთა ღერძზე
|
2
|
25.10-26.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები ათეულებით და ასეუელბით.
|
1.
რიცხვითი
ღერძის გახსენება;
2.
წინა
და მომდევნო;
3.
ჯგუფური
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.3
|
განმავით.
|
16
|
ასეულების
შეკრება-გამოკლება
|
2
|
29.10-30.10
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები ათეულებით და ასეუელბით.
|
1.
გონებრივი
იერიში;
2.
მიმატება/გამოკლება/შედარება;
3.
ინდ.
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.2.2
|
განმავით.
|
17
|
1000-,დე
რიცხვები
|
2
|
31.10-01.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები ათეულებით და ასეუელბით.
|
1.
ახალი
მასალის ახსნა;
2.
რიცხვის
თანრიგები;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
5.
|
მათ.
დაწ. 3.1.1
|
განმავით.
|
18
|
დიდი
რიცხვების შედარება
|
2
|
02.11-05.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები.
|
1.
წინა
მასალის შემოწმენა;
2.
წიგნზე
მუშაობა;
3.
დიდ
რიცხვებზე პატარა რიცხვების მიმატება/გამოკლება/შედარება;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.3
|
განმავით.
|
19
|
დიდი
რიცხვების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
|
2
|
06.11-07.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი;
2.
შემაჯამებელი
ბარათები;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.3
მათ.
დაწ. 3.1.4
|
განმავით.
|
20
|
მცირე
რაონებობების დამატება
|
2
|
08.11-09.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
წინა
მასალის გადამეორება;
2.
აუხსენი
შენზე პატარას;
3.
ინდ.
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.2.1
|
განმავით.
|
21
|
მცირე
რაოდენობების გამოკლება
|
2
|
12.11-13.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
წიგნთან
მუშაობა;
2.
დაფასთან
მუშაობა;
3.
შემაჯამებელი
ბარათები;
4.
საშინა
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.2.1
|
განმავით.
|
22
|
ათეულებამდე
დამრგვალება
|
2
|
14.11-15,11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი;
2.
ახლი
მასალის ახსნა;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.4
|
განმავით.
|
23
|
ასეულებამდე
დამრგვალება
|
2
|
16.11-19,11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
წინა
მასალის შემოწმება;
2.
მთელი
რიცხვები;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.1.4
|
განმავით.
|
24
|
მონაცემების
შეგროვება და ჯგუფის გამოყოფა
|
2
|
20.11-21.11
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბუკი,პროექტორი.
|
1.
პრაქტიკული/ვაგროვებთ
ნივთებს;
2.
ნივთების
დაჯგუფება;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.11.1
მათ.
დაწ. 3.11.2
მათ.
დაწ. 3.11.3
|
განმავით.
|
26
|
პიქტოგრამა
|
2
|
22.11-26.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბუკი,პროექტორი.
|
1.
წიგნზე
მუშაობა;
2.
კითხვებზე
პასუხი;
3.
საკლასო
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.12.3
|
განმავით.
|
27
|
მონაცემების
მოწესიგება ცხრილში. სვეტოვანი დიაგრამა
|
2
|
27.11-28.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბუკი,პროექტორი.
|
1.
ახალი
მასალის ახსნა;
2.
წინგზე
მუშაობა;
3.
პიქტოგრამის
გახსნება;
4.
სვეტოვანი
დიაგრამა;
5.
საშინაო
დავალება
|
მათ.
დაწ. 3.13.1
|
განმავით.
|
28
|
კალენდარი
|
2
|
29.11-30.11
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბუკი,პროექტორი.
|
1.
წინა
მასალის გამეორება;
2.
ინდ.
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
დამატებითი
|
განმავით.
|
29
|
ისრებიანი
საათი და ელექტრო საათი. საათი
|
2
|
03.12-04.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. საათის მოდელი.
|
1.
რომელი
საათია?
2.
ახალი
მასალის ახლა;
3.
ჯგუფური
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
დამატებითი
|
განმავით.
|
30
|
ფული,
საფასური და ხურდა
|
2
|
05.12-06.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ფულის ნიმუში.
|
1.
გამყიდველობანა;
2.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.7.1
|
განმავით.
|
31
|
თერმომეტრი
|
2
|
07.12-10.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. თერმომეტრი.
|
1.
კითხვვებზე
პასუხი;
2.
წიგნზე
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
დამატებითი
|
განმავით.
|
32
|
მძიმე
და მსუბუქი, გრამი/კილოგრამი
|
2
|
13.12-14.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. სასწორის მოდელი.
|
1.
ახალი
მასალის ახსნა;
2.
დაფასთან
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
დამატებითი
|
განმავით.
|
33
|
საგანთა
და რიცხვთა მიმდევრობები
|
2
|
17.12-18.12
|
მოსწავლის
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი. ბარათები.
|
1.
წინა
მასალის გამეორება;
2.
შემაჯამებელი
ბარათები;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.5.1
მათ.
დაწ.3.6.2
|
განმავით.
|
34
|
მსგავსი
მიმდევრობები
|
2
|
19.12-20.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
კითხვებზე
პასუხი;
2.
ინდ.
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.5.2
მათ.
დაწ. 3.5.3
|
განმავით.
|
35
|
ასოითი
გამოსახულება
|
2
|
21.12-24.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
ახალი
მასალის ახსნალ
2.
წიგნზე
მუშაობა;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.7.2
|
განმავით.
|
36
|
შესაბამისობა
|
2
|
25.12-26.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
ახალი
მასალის ახსნა;
2.
დაფასთან
მუშაობა;
3.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.6.2
|
განმავით.
|
37
|
განტოლება
|
2
|
27.12-28.12
|
მოსწავლის წიგნი, რვეული, დაფა,
ცარცი. ბარათები.
|
1.
ახალი მასალის ახსნა;
2.
წიგნზე
მუშაობა;
3.
დაფასთან
მუშაობა;
4.
ინდ.
მუშაობა;
5.
საშინაო
დავალება;
|
მათ.
დაწ. 3.7.2
|
განმავით.
|
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire