პროექტის გეგმა

1.          პროექტის სახელწოდება: გარემოს დაცვა.
2.      პროექტის მთავარი იდეა: ეკოაქციის ჩატარება ბუნებაში.
3.      პროექტის აქტუალობა: დღევანდელი სიტუაციიდან გამომდინარე დაბინძურებული  
ადგილები ბუნებაში მრავლად მოიპოვება,
 მაგალითად პოლიეთილენის პარკებით შემკული ხეები,
 ამიტომ ეკოაქცია მოსწავლეებში გააღვიძებს გარემოზე ზრუნვის სურვილებს.
4.      პროექტის მიზნები: კონკრეტული ბუნებრივი ადგილის ან
კულტურული
ძეგლის დასუფთავება
5.      მონაწილეთა ასაკი:7-8 წელი
6.      ვადები/ხანგრძლივობა: 1 კვირა
7.      მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეებში მოქალაქეობრივი გრძნობების ამაღლება
8.      პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები: ერთჯერადი ხელთათმანები, პარკები;
9.      პროექტის მსვლელობა: ტერმინის ეკოაქვიის განმარტება;
კონკრეტული
ბუნებრივი ადგილის შერჩევა; ეკოაქცია;
10.       საგნებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
                        ბუნ.II.7.მოსწავლეს შეუძლია  პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა.
                        ბუნ.II.8.მოსწავლეს შეუძლია   ჯგუფში უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა.
                        ბუნ.II.9.მოსწავლეს შეუძლია   გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
11.  პროექტის ხელმძღვანელი:. ბაბუნაშილი.
12.  ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა:  anababuna10@gmail.com
13.  პროექტის ბლოგი: https://anibabunashvili.blogspot.com/






პროექტი - საკვები დანამატები ემულგატორები

     
             პროექტის სახელწოდება
              საკვები დანამატები ემულგატორები
             პროექტის ავტორი
              ანა ბაბუნაშვილი/მე-18 საჯარო სკოლა
             პრობლემის ანალიზი 
              საკები დანამატების სიმრავლე პროდუქტებში;
              1) პრობლემა საყოველთაო და ყოველისმომცველი.
              2) ყოევლი მეორე პროდუქტი სავსეა საკვები     დანამატებით.
              3) მოსწავლეები პროექტის მსვლელობას     ერთმანეთისგან გაარჩევენ ჯანსაღ და საზიანო   პროდუქტს.
             პროექტის მიზანი
             მოსწავლეები გაეცნობიან ჯანსაღი და   ხელოვმური დანამატების მქონე პროდუქტს და   მათ შემცვლელობას.
             პროექტის ამოცანები   
             1) ვიზიტი ქარხანა „სანტეში.“
             2) ვიზიტი მაღაზიათ ქსელ „აგროჰაბში.“
             3) პირველადი მოხმარების პროდუქციის სიის   შედგენა.
             4) სხვადასხვა ფირმის ერთ და იმავე პროდუქციის  შეროვება.
             5) ამ პროდუქციის ანალიზი და დახარისხება
             6) ჯანსაღი და საზიანო პროდუქტის გამოფენა-   პრეზენტაცია.
              მოსალოდნელი შედეგები
              ჯანსაღი პროდუქციის სიის შედგენა
              მიზნობრივი ჯგუფები
              სასკოლო გარემო
                ამოცანის       განსახორციელებლად   საჭირო საქმიანობები და   ვადები  
             1) ვიზიტი ქარხანა „სანტეში.“
             კლასის ორგანიზებული გასვლა ქარხანაში და   ჯანსაღი პროდუქტის წარმოების დათვალიერება.
             2) ვიზიტი მაღაზიათ ქსელ „აგროჰაბში.“
             კლასის ორგანიზებული გასვლა მაღაზიაში და   ჯანსაღი პროდუქციის გაყიდვის შესწავლა.
             3) პირველადი მოხმარების პროდუქციის სიის   შედგენა.
             სიის და ბიუჯეტის გაწერა.
             4) სხვადასხვა ფირმის ერთ და იმავე პროდუქციის   შეგროვება.
             ორ-სამ სხვადასხვა მაღაზიაში წასვლა და ზემოთ   ჩამოწერილი პროდუქციის შეძენა.
             5) ამ პროდუქციის ანალიზი და დახარისხება
             შეძენილი პროდუქციის დახარისხება ჯანსაღ   საკვებად და დანამატების მქონე საკვებად.
             6) ჯანსაღი და საზიანო პროდუქტის გამოფენა-   პრეზენტაცია.
            პრეზენტაციის მოწყობა და შედარების ჩვენება ჯანსაღი პროდუქციის სასარგებლად.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire