რესურსები - რეფლექსიებით

„ამინდმზომი“




თვალსაჩინოება - პლაკატი, რომელზეც აღნიშნულია ამინდის ყველა სახე და ისრის დატრიალებით, შესაძლებელია იმ ამინდზე დაყენება, რომელიც კონკრეტულ მომენტშია.
რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების სახელია ამინდის მზომი. აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-2 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს განასხვავონ ამინდის სახეები.
აღნიშნული რესურსის გამოყენება დაეხმარება მოსწავლეებს სასწავლო თემატიკიდან გამომდინარე საინფორმაციო მასალის ვიზუალურად უკეთ აღქმაში. ამ მხრივ შეძენილი ცოდნა გაუადვილებს მოსწავლეებს შემდგომი სასწავლო აქტივობების ორგანიზებას. გარდა ამისა, რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესს ბევრად საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი ეხმარება მოსწავლესა და მასავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადღება გაამახვილოს როგორც საინფორმაციო მასალაზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე.
აღნიშნული სასწავლო რესურსი შექმნილია მოსწავლეტა ასაკობრივი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე.
ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში.





გეომეტრიული ფიგურები

გეომეტრიული ფიგურების თვალსაჩინოება, რომელზეც მოცემულია აქტიურად გამოყენებადი გეომეტრიული ფიგურა (მეორე კლასში), რომელიც გამოყოფილია ფორმითაც და ფერითაც. თვალსაჩინოებას გააჩნია ორი განზომილება - სიგრძე და სიგანე.
რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების სახელია გეომეტრიული ფიგურები. აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-2 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს განასხვავონ გეომეტრიული ფიგურები ერთმანეთისგან ფორმის მიხედვით.
აღნიშნული რესურსის გამოყენება დაეხმარება მოსწავლეებს სასწავლო თემატიკიდან გამომდინარე საინფორმაციო მასალის ვიზუალურად უკეთ აღქმაში. ამ მხრივ შეძენილი ცოდნა გაუადვილებს მოსწავლეებს შემდგომი სასწავლო აქტივობების ორგანიზებას. გარდა ამისა, რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესს ბევრად საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი ეხმარება მოსწავლესა და მასავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადღება გაამახვილოს როგორც საინფორმაციო მასალაზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე.
აღნიშნული სასწავლო რესურსი შექმნილია მოსწავლეტა ასაკობრივი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე.
ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში.



სწორი-არასწორი
ქართული ენის განმავითარებელი ბეჭდური რესურსი. A4 ზომის თაბახზე მოცემულია სწორი და არასწორი სიტყვა. არასწორი სიტყვა გადახაზულია.
რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების სახელია სწორი-არასწორი. აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-2 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს განასხვავონ სწორი და არასწორი გრამატიკული ფორმები ქართულ ენაში
აღნიშნული რესურის გამოყენება დაეხმარება მოსწავლეებს სასწავლო თემატიკიდან გამომდინარე საინფორმაციო მასალის ვიზუალურად უკეთ აღქმაში. ამ მხრივ შეძენილი ცოდნა გაუადვილებს მოსწავლეებს შემდგომი სასწავლო აქტივობების ორგანიზებას. გარდა ამისა, რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესს ბევრად საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის. საინფორმაციო მასალაში ყურადრება მახვილდება ძირეულ საკვანძო საკითხებზე.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი ეხმარება მოსწავლესა და მასავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადღება გაამახვილოს როგორც საინფორმაციო მასალაზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე.
აღნიშნული სასწავლო რესურსი შექმნილია მოსწავლეტა ასაკობრივი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე.
ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში. მსგავსი რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესში ეხმარება მოსწავლეს ისეთი მარალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში, როგირიცაა: შედარება, ანალიზი, ცოდნის კატეგორიზაცია,  და სხვა.



ქალაქის მაკეტი

ქალაქის ქუჩის მაკეტი, ორ მწკრივად განლაგებულია ბავშვების მიერ გაკეთებული სახლები, რომელსაც გამოყოფილია გადასასვლელი, შუქნიშანი, ზედვე გაკეთებულია მანქანების მაკეტი.
რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების სახელია „ქალაქი.“ აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-2 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს განასხვავონ შუქნიშნის მანიშნებელი ფერები და დააზუსტონ ზებრა გადასასვლელზე გადასვლის წესები.
აღნიშნული რესურსის გამოყენება დაეხმარება მოსწავლეებს სასწავლო თემატიკიდან გამომდინარე საინფორმაციო მასალის ვიზუალურად უკეთ აღქმაში. ამ მხრივ შეძენილი ცოდნა გაუადვილებს მოსწავლეებს შემდგომი სასწავლო აქტივობების ორგანიზებას. გარდა ამისა, რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესს ბევრად საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი ეხმარება მოსწავლესა და მასავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადღება გაამახვილოს როგორც საინფორმაციო მასალაზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე.
აღნიშნული სასწავლო რესურსი შექმნილია მოსწავლე ასაკობრივი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე.
ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში.



ამოცანა, როგორც მათემატიკური ერთეული

თვალსაჩინოებაზე გამოყოფილია ამოცანის, როგორც მათემატიკური ერთეული 4 შემადგენელი ნაწილი, რომლებიც ერთმანეთისგან განსხვავდება ფერებითად.
რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების სახელია „ამოცანა.“ აღნიშნული რესურსი შექმნილია ესგ-ის მე-2 კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს განასხვავონ ამოცანის შემადგენელი ნაწილები.
აღნიშნული რესურსის გამოყენება დაეხმარება მოსწავლეებს სასწავლო თემატიკიდან გამომდინარე საინფორმაციო მასალის ვიზუალურად უკეთ აღქმაში. ამ მხრივ შეძენილი ცოდნა გაუადვილებს მოსწავლეებს შემდგომი სასწავლო აქტივობების ორგანიზებას. გარდა ამისა, რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესს ბევრად საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის.
ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი ეხმარება მოსწავლესა და მასწავლებელს საკლასო ოთახის პირობებში ყურადღება გაამახვილოს როგორც საინფორმაციო მასალაზე, ისე ვიზუალურ მხარეზე.
აღნიშნული სასწავლო რესურსი შექმნილია მოსწავლე ასაკობრივი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, მორგებულია მათ ინდივიდუალურ საჭიროებებზე, შედგენილია მათთვის გასაგებ და ადვილად აღსაქმელ ენაზე.
ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire